20. maj 2017

The Cult Beauty Box by Caroline Hirons

Teden ali dva nazaj je prišla ven novica, da je Caroline Hirons izbrala izdelke za v novo Cult beauty škatlo. Najprej me izdelki niso preveč pritegnili še najmanj pa cena. Potem pa sem ugotovila, da imam enega od izdelkov že nekaj časa na wish listi, nekaj izdelkov pa sem tako in tako imela namen kupiti. Ko se je kasneje javila tudi znanka, da bi si želela en izdelek iz škatle, ki mene ni zanimal je bila odločitev čisto preprosta. Danes bom samo naštela kateri izdelki so se v škatli nahajali. Več o posameznih izdelkih pa bom seveda poročala, ko jih bom dodobra stestirala. Škatla je stala £170 kar je 40% znižanje glede na ceno vseh izdelkov. Redna cena vseh izdelkov v redni prodaji bi bila kar £285.

Tata Harper krema za področje okoli oči. To kremo sem imela že zelo dolgo na wish listi, ker sem slišala o njej same pohvale zato sem bila navdušena, ko sem videla, da se nahaja v škatli. Redna cena: £85.00 za 15ml.


Zelens provitamin D serum. Ta izdelek me ni mikal zato sem bila zelo vesela, da je zamikal znanko s katero sve si razdelili strošek škatle. Redna cena: £110 za 30ml.

Indie Lee Q10 tonik brez alkohola za hidratacijo. Zadnje čase sem pogledovala naokoli za kakšen nov tonik pa me noben ni ravno pritegnil tako da mi bo tale prišel še kako prav. Redna cena: £30.

January Labs dnevna krema na rastlinski bazi primerna za vse tipe kože. Tudi dnevno kremo sem potrebovala, ker sem zadnje tedne uporabljala zjutraj kar olje. Redna cena: £21 za 60ml.
 

Pixi + Caroline Hirons dvojni čistilec za obraz. Na eni strani ima olje v trdni obliki, ki se stopi v stiku s kožo, in se ga uporabi najprej. Potem obraz speremo z vodo, in uporabimo še nežno kremo na drugi strani in ponovimo vajo. Ogledovala sem si ga že od kar je prišel na tržišče pa se mi je zdel kar malce predrag. Se že zelo veselim testiranja. Redna cena: £24 za 2x50ml. 


Dr Denis Gross Alpha Beta peel blazinice. V paketu je 5 pakiranj po 2 blazinici, kar je dovolj za 5 tretmajev. Vsebujejo kar 5 različnih kislin, ki zmanjšajo povečane pore, rdečico, pigmentne madeže in drobne gubice. Vse to teži tudi mojo kožo zato imam za te blazinice velika pričakovanja. Redna cena: £15.


S škatlo sem zelo zadovoljna, in že komaj čakam večer, da nekatere izdelke preizkusim. Si jo mogoče kupila tudi ti? Te je zamikala?

Ni komentarjev:

Objavite komentar