24. maj 2017

Empties #8

Sledi drugi del mojih izpraznjenih embalaž. Pa začnimo..



La Roche Posay Hydreane bb krema. Imela sem jo v dveh odtenkih, ker sem jo res oboževala. Eno za pozimi, in eno za toplejše dni, ko sem imela malo več barve. Same pohvale imam o njej tako mi je bila všeč. Prekrivnost in obstojnost sta ravno pravšnji zame. Prekrije mojo rdečico in tudi kakšen madež od mozoljev. Na obrazu mi zdrži skoraj cel dan. 

Effaclar duo. Obarvana krema, ki ima malce manjšo prekrivnost kot bb krema, ampak še vseeno čisto zadovoljivo. Dobila sem jo oktobra na blogerskem dogodku. Naslednji dan sem jo preizkusila, in od takrat sem jo uporabljala skoraj vsak dan dokler mi je ni zmanjkalo. 

Ultra micelarna vodica. Novost na našem trgu. Jaz sem preizkusila samo tester, in sem bila nad njim navdušena. Odlično odstrani make up, za sabo ne pušča nobenega filtra, in je skorajda brez vonja. Odlična je tudi za suho in občutljivo kožo. 


Hylamide tonik. Ni se mi zdel čisto nič posebnega. Sem vesela, da sem ga porabila, da ga lahko vržem v smeti. 

Caudalie detox maska. Pri njej sem bila pa res razočarana, ker sem od nje pričakovala ogromno. Prebrala sem veliko pozitivno ocen, moji koži pa ni naredila čisto nič. Porabila sem skoraj celo, ker sem kar nekako upala, da se bo pa mogoče sčasoma pokazal rezultat. Škoda. Pa še poceni ni bila. 

La Roche Posay Intense mask. Fantastična maska, ki jo priporočam vsem s suho kožo. Uporabljam jo že dve zimi, in je res čudovita. Kožo nahrani in navlaži. Edino vonj je mogoče malce premočan, ampak me to ne moti tako zelo. 

Nuxe detox maska. Vsebuje vodo pomarančevca, ki se je pri nanosu kar precej vonja. Mene ne moti, ker je vonj zelo citrusen in prijeten. Maska pri nanosu zgleda kot kakšen gel. Med izpiranjem pa postane kot nekakšno mleko. Maska je sicer prijetna ne vidim pa kakšnih bistvenih sprememb na koži. Pri večkratni uporabi sem opazila, da je koža videti bolj spočita in sveža, ampak ta učinek traja samo kakšen dan. Tudi porabi se je dokaj hitro. 


 CV obliži za nos. Čisto nič posebnega niso, niso odstranili niti polovico tistega kar bi morali.

Luke obliži za nos. Velikokrat jih dobim zraven pri nakupu na Jolse. Ti pa so mi tako všeč, da sem jih tudi že kupila. Boljših še nisem imela. Z uporabo ne pretiravam. Mogoče 1x na mesec.

Water drop sleeping pack. Tudi ta tester sem dobila zraven pri nakupu na Jolse. Nič posebnega se mi ne zdi. Naslednji dan na koži nisem opazila nobenih sprememb.

Omorovicza čistilni balm. Toliko sem že slišala o njem, da sem bila zelo vesela, ko sem dobila tester zraven nakupa. Še posebej, ker ima grozno visoko ceno. Lahko rečem, da ni čisto nič posebnega razen tega, da je črne barve. Na koži se raztopi, in lepo odstrani make up, ampak po moji izkušnji ni vreden svojega denarja. 

Skin Republic sheet maska z vitaminom C. To je do sedaj edina sheet maska, ki mi je bila celo všeč. Je malce dražja zato si jo privoščim samo na vsake toliko. Kožo lepo posvetli, in ji da čudovit sijaj.

Skin Republic spots + blemish sheet maska. Tudi ta mi je zelo všeč, malo mi zmanjša pore. Mi je pa vseeno zgornja z vitaminom C veliko boljša.

Uff koliko izpraznjenih embalaž. Upam, da se ti je uspelo prebiti do konca. Hvala za branje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar