7. maj 2017

Empties #7

Po dolgem času sem se spet spravila pisat te objave o porabljenih izdelkih, ki so se mi nabirali že zelo dolgo. Celo tako dolgo, da jih bom morala razdeliti v tri različne poste. Saj ne zameriš, kajne?




Clinique losjon za obraz za suho kožo. Ta losjon sem imela kar dolgo, in mi je bil zelo všeč dokler nisem začela preizkušati bolj naravnih krem. Embalaža je ogromna, in mi je zadoščala za več kot pol leta. Prijetna tekstura, super za suho kožo, ampak zadnje čase raje posegam po bolj naravnih kremah.

Herbio Kalei. To kremo sem oboževala od prve pa do zadnje kapljice. Fantastična krema za suho kožo pa še naravna je. Posvetila sem ji kar celotno objavo. Prebereš si jo lahko tukaj.

Dvorec Trebnik hranljiva nočna krema. Ena izmed boljši nočnih krem kar sem jih imela možnost preizkusiti. Krema je malce bolj gosta kar meni super odgovarja za večerno nego. Embalaža je zelo praktična. Zjutraj sem vedno imela občutek, da sem videti kot, da sem spala kakšno uro več kakor v resnici. Kaj hočeš lepšega pri nočni negi, ne?

Natura Siberica Beluga Caviar dnevna krema. Najprej so me pritegnile njihove embalaže, ker so tako elegantne, da sploh nisem dvomila, da mi ne bodo všeč. Ja, moja logika pač deluje na tak način. Pa me je krema kar razočarala. Bila je eno žalostno povprečje. Uporabljala sem jo lani med poletjem, ko sem imela mastno kožo. Zjutraj sem jo nanesla in dokaj hitro se je vpila. To je pa tudi vse kar lahko povem o njej. Kasneje je kar nekako izginila iz obraza. Kot, da je sploh ne bi nanesla. Uporabljala sem jo kakšen mesec, potem pa sem jo uporabljala kot kremo za roke. Imela sem tudi pripadajočo kremo za okoli oči 15 ml (je ni na fotografiji), katero sem porabila v dobrih treh tednih. Ne vem zakaj. Mogoče je bilo kaj narobe z embalažo ali pa je bilo tako malo izdelka notri. Naslednjič bom dvakrat razmislila preden bom kupila kaj njihovega.


Idealia Life serum in krema. Našla sem nekaj testerjev pa sem se jih odločila preizkusiti. Nista me prepričali. Za suho kožo ju ne priporočam, ker sta mi samo poudarili suhe predele obraza. Najbolj je bilo to opazno okoli ust, ker so se mi pojavile luske, ko sem naprimer jedla. 

Tester Tony Molly banana mleko za roke. Zelo simpatičen tester, ki sem ga dobila pri nakupu pri Jolse. Vonj je res zelo "bananast", ampak za moje suhe roke ni primeren, ker jih ne navlaži dovolj.

Catrice luksuzno olje za ustnice. Lani poleti sem ga dobila zraven ene revije, sedaj pa se mi zdi, da ni več v prodaji. Na začetku mi je bil zelo všeč. Ustnicam je podaril zelo lep lesk, vonj pa je bil božanski. Sčasoma pa sem opazila, da mi grozno izsuši ustnice. Bolj sem ga nanašala, bolj suhe ustnice sem imela. Seveda sem ga nehala uporabljati. Škoda. 


Boccasy anti age dnevna krema. Če se prav spomnim je tale krema primerna bolj za ženske po 30. letu, ampak sem vseeno preizkusila ta dva testerja, ker sem slišala že ogromno pohval za njihove izdelke. Ta krema je očarala tudi mene. Zelo luksuzna krema, katere se sploh ne porabi veliko. Hitro se vpije, nanos podlage pa je kot v sanjah. Res je fantastična, in primerna tudi za suho kožo. 

Afrodita 4D kolagen. Njihova nova linija za katero sem komaj čakala, da bom lahko kakšen izdelek tudi preizkusila. Imela sem dva testerja za normalno do mešano kožo, ki pa se z mojo kožo nista najbolje razumela. Najprej sem jo nanesla v bolj tankem sloju, ki pa ni zadoščal. Nato sem jo nanesla še malo potem pa se je krema začela svaljkati dol z obraza. Še dobro, da sem jo testirala med vikendom, ko sem bila prosta, in nisem kasneje nanašala nobene podlage. 

Afrodita sleeping maska z lifting efektom. Vsebina vrečke zadostuje za dve uporabe. Sama tega nisem predvidela zato sem jo nanesla malce preveč. Maska se po treh urah po nanosu še vedno ni vpila, naslednje jutro pa sem prav čutila kako jo spiram iz obraza. Po nanosu se je pojavil tudi tisti nič kaj prijeten občutek lepljivosti. Eno pakiranje mi je še ostalo, ampak me nič ne mika, da bi ga uporabila. 

Labello lip butter. Že kar nekaj časa je od kar je prišla ta novost na naše tržišče. Zelo prijeten za uporabo, samo embalaža pa je malce nepraktična za prenašanje naokoli. Jaz sem ga imela na pisalni mizi, da sem ga lahko vedno uporabila s čistimi prsti. Ustnice lepo navlaži za kar nekaj časa. Trajal mi je zelo dolgo. Celo tako dolgo, da sem se ga proti koncu kar malo naveličala. 


Kaj meniš o mojih izpraznjenih izdelkih? Si tudi ti preizkusila kakšnega od njih?

2 komentarja:

  1. Uh, sami zanimivi produkti <3

    Kalei je zakon + tale nočna kremica od Trebnika prav tako!

    Mi je pa tale Labello lip butter tudi zelo ljub, pa tako lepo diši <3

    Kar se tiče maske od Afrodite, je še nisem preizkusila - jo imam pa doma. Upam, da bo v redu, mi je pa žal da tebi ni bila :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem prepričana, da je Kalei krema super, namreč Herbio izdelke naravnost obožujem. Tudi sama sem testirana Vichi Idealia serum in mi je bil zelo zelo všeč, nekaj testerčkov še mi je na srečo ostalo, hihi. Afrodita mi je kar všeč, njene izdelke uporabljam že od srednje šole, kjer smo imeli več linij in glede na to kaj vse sem že preizkusila me je pozitivno presenetila. Trenutno uporabljam tonik in mi odlično odgovarja, čeprav pogrešam non cruelty free Biodermino micelarno...

    xx

    OdgovoriIzbriši