14. maj 2017

Dvorec Trebnik : Heaven by Deborah Mitchell

Danes bo govora o kremah za področje okoli oči s katerimi sem kar malce obsedena. Že nekaj let sem v iskanju tiste prave, ki mi bo izbrisala vse drobne gubice in predel navlažila za celo leto vnaprej. Želela sem primerjati dve kremici različnega cenovnega ranga, ker me že od nekdaj zanima ali so dražje vredne svojega denarja. To objavo sem zelo dolgo imela v mislih. Ker sem obe kremici že zdavnaj porabila imam o njiju že ustvarjeno svoje mnenje. Prepričana sem, da sta ti obe znamki že poznani.


Heaven by Deborah Mitchell regenerativna krema za predel okoli oči.

Kaj pravijo pri Deborah Mitchell?
Krema Heavenly Eyes Regenerative Complex intenzivno vlaži in zmanjšuje oteklost okoli oči. Zabriše temne kolobarje, drobne gubice in linije na predelu okoli oči. Intenzivno vlaži suho, dehidrirano in občutljivo kožo. Koža na predelu okoli oči je mehka in navlažena.


Moje mnenje?

Krema je dokaj vlažilna, drobnih gubic in linij pa mi seveda ni izbrisala. Sama ne bi rekla, da intenzivno vlaži je pa čisto ok kremica. Upam si trditi, da je čisto povprečna. Embalaža je čudovita, vsebuje pa 15ml produkta, ki sem ga porabila v približno dveh mesecih. Kremo naj bi se uporabljalo samo zjutraj. Če bi jo uporabljala zjutraj in zvečer bi jo porabila v enem mesecu. Cena je 48,70€. Kupiš jo lahko na njihovi spletni strani in v salonih medinmleko. 


Dvorec Trebnik negovalni balzam za kožo okrog oči z rožno vodo.

Kaj pravijo pri Dvorcu Trebnik?
Bogata krema z rožno vodo nudi globoko vlaženje in pomlajuje kožo okrog predela oči. Se hitro vpije in osveži utrujeni videz oči. Rožna voda pomirja in gladi drobne gubice okoli oči, izvleček kofeina in cimeta pa zmanjšata zabuhlost in podočnjake.

To kremo sem naravnost oboževala. Embalaža je preprosta in zelo simpatična, ampak učinkovita. Krema je zelo gosta tako, da se je porabi čisto malo. Seveda mi drobnih gubic ni izbrisala, ampak mi je pa tako navlažila kožo, da sem imela vsaj občutek manjših gubic. Zaradi kofeina pa je bil moj pogled bolj spočit. Na začetku sem jo uporabljala v kombinaciji z zgornjo kremo samo zvečer, po dveh mesecih, ko mi je le-te zmanjkalo pa sem jo uporabljala zjutraj in zvečer. Imela sem jo zagotovo za 4-5 mesecev kar je za to ceno fantastično. Stane namreč samo 11,79€ dobiš pa kar 30ml produkta. Kupiš jo lahko na njihovi spletni strani ali pa kar v Mercatorju med nakupovanjem ostalih potrebščin.  

Primerjava:
Pri kremi Heaven sem imela občutek, da sem plačala bolj embalažo in znamko, ker sam izdelek ni bil nič posebnega, in sem bila kar malo razočarana nad njim pri vsem tem marketingu okoli njih. Krema sama po sebi ni bila čisto nič posebnega. Pri Dvorcu Trebnik pa sem kremo z veseljem porabila do konca, ker je bila preprosto fantastična. Vmes sem imela celo občutek, da je ne bo nikoli zmanjkalo, ker je trajala tako dolgo. Všeč mi je bilo tudi to, da sem lahko skozi embalažo videla koliko izdelka je še notri kar pri kremi Heaven ni bilo možno. 

Zelo me zanima tudi tvoje mnenje o dražjih kremah? Imaš mogoče kakšno favoritko ali se ti zdijo cenejše prav tako učinkovite?

Ni komentarjev:

Objavite komentar