28. dec. 2016

Redken Cerafill ampule proti izpadanju las

Danes imam za vas malce drugačno objavo. Se mi zdi, da o laseh sploh ne pišem veliko, zato sem se odločila, da odkritje tega izdelka delim tudi s tabo, ker sem prepričana, da nisem edina, ki se bori z izpadanjem las.

V jeseni so mi lasje začeli izpadati kot nori. V začetku sem to pripisovala spremembi letnega časa, in sem bila prepričana, da bo minilo samo od sebe. Ker se mi to dogaja skoraj vsako jesen temu nisem posvečala pretirane pozornosti. Potem pa je minil prvi mesec, pa drugi, in izpadanje se še vedno ni nehalo. Govorim o res velikih šopih pri česanju, in tudi kar tako čez dan, ko sem si šla z prsti skozi lase. Ker imam že naravno bolj redke lase sem bila še toliko bolj v skrbeh, in sem vsako jutro pogledovala proti ogledalu in samo čakala kdaj bo prekomerno izpadanje tudi vidno.

Potem pa sem v eni izmed facebook skupin videla objavo kako se je uporabnici teh ampul stanje popravilo v zelo kratkem času. Nisem imela kaj izgubiti, zato sem jih kupila tudi jaz.


V embalaži najdemo 10 ampul ter dva mini pripomočka s katerim je nanašanje na lasišče lažje. Vsakič po pranju las sem uporabila eno tako, da sem vso vsebino nanesla na lasišče še na vlažne lase, medtem pa sem lasišču privoščila še malo masaže. Nimajo vonja, in so čisto enostavne za uporabo. 


Vestno sem jih uporabljala, in po prvih štirih ampulah nisem opazila nobene razlike. Lasje so še vedno izpadali. Šele po peti ampuli sem opazila razliko. Izpadanje se je postopoma zmanjševalo. Potem sem porabila še tri in naredila mesec dni premora. V tem mesecu premora lahko rečem, da se je stanje normaliziralo. Prejšnji teden pa sem porabila še zadnji dve. 


Brez dvoma lahko rečem, da se je izpadanje las prenehalo. Seveda pri česanju lasje še vedno odpadajo kar je čisto normalno ni pa več tistega izpadanja pri katerem sem imela po česanju celo krtačo prekrito z lasmi. 

Svoje ampule sem kupila v frizerskem salonu, kjer sem za njih odštela 60€, ker nisem vedela, da se dobijo tudi drugje. Kasneje pa sem jih videla na salmi za kar polovico ceneje. Tam stanejo 29,90€ . Po končani kuri sem se odločila, da jo bom ponovila vsakega pol leta na prehodu letnih časov, ker so takrat tudi moji lasje najbolj na udaru.

Prilagam tudi link tukaj od Salme, če se še katera spopada s to težavo. 


Kako se pa ve spoprijemate z izpadanjem las? Kateri so vaši izdelki po katerih vedno posežete v takih primerih?

Ni komentarjev:

Objavite komentar