15. okt. 2016

L'Occitane Arlésienne

Skrivnostna, drzna in svobodna. Se najdeš v opisu? Jaz se, in verjamem, da nisem edina. Takšna pa je tudi drzna Arležanka, ženska iz juga Francije, ki je točno to, kar želi biti. Je drugačna in neponovljiva. In točno to tudi predstavlja nova L'Occitanova linija Arlésienne.

Ko se spomnim na L'Occitane me moje misli takoj ponesejo v naravo saj so njihove negovalne formule zasnovane z visokokakovostnimi in naravnimi sestavinami. Ker sem se tudi jaz želela bolj povezati z naravo sem odšla v bližnji gozd, kjer so nastale naslednje fotografije.


Čudoviti trak na fotografiji pa ni zraven kar tako. Arležanke so jih prenašale iz roda v rod, njegove barve pa so odražale njihovo trenutno razpoloženje ter osebnost. Enkrat strastne in zapeljive, drugič pa zadržane in zamišljene. Kot smo me vse. Resnične ženske.


Blogerke smo na blogerski konferenci dobile prav posebno priložnost, da prve preizkusimo dva izdelka iz nove linije. To je svilnata krema za roke ter očarljivi balzam za ustnice, ki sta me očarala že na prvi pogled, saj obožujem roza barvo, in vse kar je z njo povezano.


"L'Occitanova nova dišavna kolekcija Arlésienne razkriva vso svojo polnost z navdušujočim akordom maska in cvetlic. Ta razgibana dišava s posebnim značajem in globino poudarja osebnost ženske, ki obožuje svojo svobodo." 


Svilnata krema za roke.
"Svilnata krema odišavi roke z dišavo treh ognjevitih cvetlic s provansalskih vrtov. Lahkotna formula, zasnovana s karitejevim maslom, pomaga nahraniti in zmehčati kožo rok."

Krema je pakirana v klasični L'Occitane embalaži kar je meni zelo všeč, ker je idealna za v torbico, in za nahranitev kože rok čez dan. Ima zelo nežen cvetlični vonj, ki ga jaz obožujem, in čez zimo redno posegam po takšnih vonjih za popestritev dneva. Vonj je ravno pravšnji saj se mi premočni nikakor ne dopadejo. Dobra krema za roke pa je brez dvoma pogoj za lepe ter negovane roke. Cena: 8,10€ za 30 ml.


Balzam za očarljive ustnice.
"Ta balzam ustnicam podari rožnat sijaj in jih prefinjeno odišavi z dišavo treh cvetlic, ki krasijo Arlésiennin okrasni trak – stolistna vrtnica, vijolica in žafran."

Balzam je po mojem mnenju izdelek 2v1 saj ustnice neguje in jih navlaži, hkrati pa jim podari nežen lesk. Ne zlepi ustnic. Cena: 8,10€ za 12 ml. 


Nova linija Arlésienne bo vsebovala še Eau de Toilette, gel za prhanje in kopel, mleko za telo, ter parfumsko milo. 



Naprodaj bo od 3. novembra v vseh poslovalnicah L'Occitane in v spletni trgovini www.loccitane.si. Če so ti všeč cvetlične note ti bo ta linija zagotovo pisana na kožo. 

Draga moja dama. Bodi edinstvena. Živi tako kot želiš sama, in se ne oziraj na to kaj pravijo ostali. 

Kakšna se ti zdi nova linija? Na kakšne vonje dišav pa ti prisegaš?



2 komentarja:

  1. Meni je tudi všeč ta linija, ki smo jo prejele na BBMU. Upam, da te bodo navdušili še kateri drugi izdelki. Lepo ustvarjaj še naprej.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za komentar. <3 Je kar nekaj izdelkov, ki so me navdušili, in se objave že počasi pišejo. :)

      Izbriši