9. jul. 2016

DermEden krema za roke ter Caudalie izdelki

Pred tedni sem od Vivaderm, ki je uradni zastopnik pri nas za DermEden ter Caudalie prejela nekaj izdelkov, ki vam bom jih predstavila danes, o Caudalie matirajočem fluidu, ki sem ga tudi prejela zraven pa sem že pisala v junijskih favoritih. Ker nisem do sedaj preizkusila še nobenega njihovega izdelka res nisem vedela kaj naj pričakujem.


Prejela sem kremo za roke, ki vsebuje silikon, diojsko kislino (proti pigmentacijam in staranju), klorheksidin in cink (antiseptično in antibakterijsko delovanje) ter hialuronsko kislino (proti gubam in za vlaženje). 

"Kompleks aktivnih sestavin zadosti specifičnim potrebam naše kože: zaščiti, zmanjša hiperpigmentacijske madeže, deluje antibakterijsko in vlaži. Z redno uporabo je koža mehka, voljna, zaščitena pred zunanjimi vplivi, zmanjša se pojav temnih madežev."

Krema pride v 50ml pakiranju, porabila pa sem jo v treh tednih tako sem bila navdušena nad njo. Kot vidite sem jo tako oboževala, da je tudi slikati nisem mogla primerno. Se opravičujem za slabo fotografijo. V zadnjega pol leta sem preizkusila že ogromno krem, ampak nobena ni bila dovolj za mojo suho kožo. Uporabila sem jo nekje 2-3x na dan, ker si med službo velikokrat operem roke. Krema je zelo gosta, bele barve, koža pa je po nanosu kar malo svetlejša. Ne znam opisati, ampak roke so izgledale prav sveže. No, saj ne da imam drugače utrujene roke, ampak to je najboljši približek mojega opisa. Zelo mi je bila všeč, ker roke dobro navlaži in ne pušča mastnega filtra.



Caudalie čistilno mleko. Mleko super očisti kožo (okoli oči ga nisem uporabljala) ličil in ostalih nečistoč, ampak ga moramo nanesti kar radodarno. Ima zelo nežen vonj, ki se ga zazna le, če se ga povonja zelo od blizu. Ni ne gosto, ne tekoče. Nekje vmes. Zelo mi je bilo všeč.

Gel za tuširanje. Noro lepo diši. Zelo sveže, in idealno za poletje. Med uporabo se ne peni, ampak me to čisto nič ne moti. Pri gelu za tuširanje mi je važno samo to, da mi vonj ustreza, in da mi ne izsuši kože. Tale si zasluži čisto petico.

Čistilni šampon, ki pa je za moje pojme najbolj primeren za poletje, saj si takrat vsaj jaz večkrat umivam lase zaradi vročine. Po njem sem imela na žalost že naslednji dan spet mastne lase. Zagotovo ga bom vzela s sabo na morje, in ga z veseljem tam porabila, saj so mi te mini embalaže zelo priročne za potovanja.


Ste že preizkusile kakšnega od zgoraj opisanih izdelkov?

2 komentarja:

  1. Zanimivo, njihovih izdelkov (pa celo!) še nisem preizkusila :D

    Za ful ful ful suhe roke ti priporočam :

    - Mixa krema za roke
    - Le Couvetn des Minimes - vrtnarično
    - Loccitane karitejevo (samo to od njih)
    - Nivea kreme za roke

    Te so men top imam tudi full suhe!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O hvala za ideje. L'occitanovih krem se bom zaenkrat še izogibala, ker me je ta roza čisto razočarala. Me pa zelo mikajo Mixini izdelki in Le Couvetn des Minimes. Si bom pogledala, ko bom naslednjič kaj po trgovinah. Najhuje je pozimi, ker mi res čisto nobena ne odgovarja. :/

      Izbriši