2. jun. 2016

DT negovalna krema in balzam za nečisto kožo

Moja koža ima prav neverjetna obdobja. Enkrat je suha, drugič mastna, enkrat je neverjetno lepa in brez mozoljčkov, in spet drugič bi lahko cele dneve samo preštevala mozoljčke. Ta dvojec je prišel v moje roke točno 2 meseca nazaj. Brez pretiravanja lahko rečem, da je bila takrat moja koža v katastrofalnem stanju. 


"Pomirjujoči balzam s propolisom poskrbi za nego nečiste, razdražene kože. Propolis je bogat z aminokislinami, minerali, vitamini in bio-flavonoidi, ki kožo negujejo in razvajajo na naraven način. Balzamu je dodan čajevec, ki je eno od najbolj učinkovitih naravnih zdravil proti aknam in mozoljem. Z redno uporabo balzama bo koža ponovno zasijala. Lahko se uporablja kot naravna pomoč za zmanjšanje starostnih peg in neenakomerno pigmentacijo."


"Naravna krema za obraz obogatena z izvlečkom medu. Primerna je za vsakodnevno vlaženje nečiste kože. Izvleček medu ima antiseptične in antibakterijske lastnosti ter sposobnost obnavljanja poškodovanih kožnih celic. Nežno, a učinkovito čisti, obnavlja kožo in skrbi za njeno ravnovesje."




Oba izdelka sta si zelo podobna, in če ne bi vedela kateri je kateri jih ne bi mogla razločiti. Na levi strani je balzam, in na desni krema. Oba sta bele barve, in zelo bogate teksture, mogoče je krema malenkost bolj bogata in gosta. Skupaj pa tvorita čudovito celoto. Od aprila naprej sem ju uporabljala, in takrat sem imela bolj suho kožo, in če sem kdaj uporabila samo kremo sem čutila, da nekaj manjka.



Ali sta res tako učinkovita v borbi z nečisto kožo kot obljubljajo?
Kot sem omenila sem v začetku uporabe tega dvojca imela kar nekaj mozoljčkov. V enem mesecu uporabe lahko potrdim, da so čisto vsi izginili, pridobila pa sem samo tri mozoljčke v času menstruacije. To je pa itak stalnica pri meni. Sprememba se zagotovo ni zgodila čez noč, ampak lepo postopoma. Potrebna pa je seveda tudi redna uporaba. Na začetku sem ju uporabljala zjutraj in zvečer, kasneje pa sem zvečer uporabila samo balzam namesto te negovalne kreme pa sem uporabljala hranljivo nočno kremo od Dvorca Trebnik o kateri sem že pisala. 

Ste že preizkusile ta dvojec ali kakšen drug proizvod iz njihove nove linije?







Ni komentarjev:

Objavite komentar