1. apr. 2016

Primerjava Essence in Nivea obližev za pore + Garnier maska

Sama imam že kar pomnim velike probleme s porami. Do sedaj sem jih bolj kot ne ignorirala, vsake toliko časa pa sem odšla k kozmetičarki. Dokler se nisem malo bolj poglobila v ponudbo v naših trgovinah, in sem ugotovila, da imamo kar nekaj proizvodov, ki naj bi pomagali pri tej težavi. Vsi seveda obljubljajo čudeže. Pa je to res? Beri dalje, da izveš veš podrobnosti.. 



Odločila sem se za Nivea in Essence obliže ter Garnier masko.

Nivea obliži za pore.
Nad temi obliži sem čisto navdušena. V pakiranju so trije obliži za nos in dva za čelo in brado. Ker imam na nosu večje težave s porami jih na nosu uporabim večkrat in zato mi tiste za čelo in brado ostajajo. So brez vonja kar mi je zelo všeč. Svoje sem kupila v Tuš – drogeriji kjer stanejo slabih 5€. Ne bom rekla, da odstranijo čisto vse, ampak odstranijo res veliko. Seveda je postopek potrebno ponavljati na približno 3 dni.

Essence obliži. 
Te obliže najdemo posamezno pakirane. V pakiranju najdemo samo 3 posamezne obliže za nos. V drugem pakiranju pa najdemo 3 obliže za brado in 3 za čelo. Pred uporabo je potrebno kožo dobro navlažiti, in prvič tega nisem naredila, in so se naredili tisti zračni mehurčki, tako da tudi delovanje ni bilo tako uspešno. Naredila sta se mi tudi dva velika mozolja na predelu kjer sem imela obliž. In ta dva mozolja sta z mano ostala cela dva tedna. Lahko si misliš kako so se mi zamerili ti obliži. Po drugi uporabi dodatnih mozoljev ni bilo. Imajo dokaj močan vonj. Na embalaži piše, da prijetno dišijo po zelenem čaju. Meni zeleni čaj diši prav prijetno, ampak tile obliži me čisto nič ne spominjajo na zeleni čaj. So ok, ampak po moji oceni odstranijo veliko manj kot Niveini tako, da me niso prepričali. Posamezna embalaža v Tuš – drogeriji stane 1,80€.

Kar se tiče pakiranja so essence obliži zagotovo bolj praktični, ker si sama izbereš ali jih rabiš za nos ali čelo/brado. Če pa govorimo o učinkovitosti pa so me bolj prepričali Niveini, ker odstranijo veliko več.

Garnier Pure toplotna obrazna maska s cinkom.
Maska naj bi v stiku s kožo sprostila toplotno reakcijo, ki očisti pore nečistoč in viška sebuma. Pore naj bi bile čiste 7 dni. Po treh minutah se masko preprosto spere z vodo.

Maska je modre/turkizne barve. Vonj ima isti kot kumare. Res ne pretiravam. Eno pakiranje imamo za dve uporabi. Po preteku tistih treh minut sploh nisem vedela ali bi se mogla maska strditi ali ne. Pustila sem jo na obrazu približno pet minut, potem pa sem jo sprala z vodo. Zgodilo se ni čisto nič. Potem sem na nosu uporabila še Nivein obliž za pore, ki pa je vidno odstranil vse tisto kar Garniejeva maska ni. Med uporabo tudi ni bilo čutiti nobene toplotne reakcije. 

Moram priznati, da sem bila nad Essence obliži in Garnier masko kar malo razočarana, ker sem pričakovala veliko več.

Si že preizkusila kakšen proizvod od navedenih? Te je kakšen bolj prepričal kot mene? 
Hvala za branje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar