19. apr. 2016

Oblikovanje ter nega las s Phyto izdelki

Moje konice las so bile vedno nekako normalne. Parkrat na mesec sem uporabila balzam, in to je bilo vse. Lasje niso zahtevali dodatne nege zato je tudi niso dobili. Med letošnjo zimo pa so konice las postale zelo suhe. Začela sem redno uporabljati balzam, ampak sem še vedno čutila, da nekaj manjka. Zato sem posegla po maski. 


Intenzivna vlažilna maska z oljem jojobe in 75 % ekstraktom angelike, ki v trenutku navlaži in ščiti suhe lase. Lasje so globinsko nahranjeni, bleščeči, vitalni in polni energije. Olajša razčesavanje las. Maska nahrani notranjost las ter obnavlja njihov zaščitni film, kar omogoča zadrževanje vlage. Glavne sestavine: olje jojobe, eterično olje južnoafriške sladke pomaranče in ekstrakt angelike. Z redno uporabo Phytojoba maske, lasje postanejo revitalizirani in voljni za oblikovanje.


Uporaba: Lase operite s šamponom. Nanesite masko na mokre lase (priporočena količina maske je v velikosti oreha). S prsti razporedite masko po celi dolžini las, še posebej pa bodite pozorni na konice las. Pustite da deluje 2-5 minut, odvisno od gostote vaših las. Temeljito izperite. Kremasta tekstura in nežen vonj.

Masko uporabljam že skoraj dva meseca, in moram reči, da sem nad njo čisto navdušena. Uporabim jo vedno pri pranju las, kar je približno 2x na teden. Lasje so lepši, se z lahkoto razčešejo in po negi lasje čudovito dišijo po citrusih. Vonj je ravno pravšnji. Lepo se ga vonja, ampak ni premočan. Jaz sem dobila v testiranje embalažo s 50ml pa sem jo do sedaj porabila malo več kot polovico. Za 100ml boste odštele 12,70€ kar bi po moji oceni moralo zadostovati za več kot 6 mesecev. 




Sprej za volumen las Phytovolume Actif

Razpršilo Phytovolume Actif je obogateno z aminokislinami keratina, ki nudijo lasem dodaten volumen. Deluje tako, da s keratinom ovije lase in poveča premer vsakega lasu posebej. Prav tako nudi prožnost las in varuje obstojnost pričeske. Glavne sestavine: kapucinka, hidrolizirani proteini in aminokisline.

Uporaba: Obilno se razprši po mokrih, umitih laseh pred sušenjem in česanjem, posebej na koren las. Nikoli ne nanašajte na suhe lase. Izpiranje ni potrebno.


Sama imam malo daljše in tanke lase kar mi sploh ni všeč. Še posebej, ker niso nič kaj gosti. Imela sem že kar nekaj teh sprejev in pen za volumen las, in mi niso naredili čisto nič. Po njih sem imela samo še bolj mastne lase. Nič kaj privlačno v glavnem. Ker pa imam tako službo, da imam lase vedno spete sem prenehala z iskanjem in preizkušanjem izdelkov za volumen, ker sem bila prepričana, da na našem trgu ne obstaja nič učinkovitega.

In ko sem dobila priložnost, da testiram tole razpršilo Phytovolume Actif nisem pričakovala čisto nič. Kar bo pač bo. V navodilih piše, da se sprej nanese na lase pred sušenjem, in ker si sama lase ponavadi sušim na zraku sem preizkusila oboje. Sušenje na zraku in s fenom. 

Pri sušenju s fenom je bila ogromna razlika. Lasje so bili videti bolj polni in kar je najpomembneje sprej las ni obtežil. Pri sušenju las na zraku je bil učinek ravno tako viden samo malo manj. Sprej nanesem na koren in na drugo tretjino las.
Sprej me je totalno navdušil, in je od takrat moj zvesti spremljevalec. Seveda ga ne uporabim pri vsakem pranju, ampak samo takrat, ko vem, da bom imela lase dlje časa spuščene, in si želim nekaj dodatnega volumna.

Tiste z tankimi lasmi verjetno veste kako težko je najti učinkovit izdelek, in mislim, da bi ga morale preizkusiti čisto vse, ker vam zagotavljam, da ga ne boste več hotele spustiti iz rok.

Cena 125ml izdelka je 20€ kar se mi zdi glede na učinkovitost čisto sprejemljivo. 
Več informacij o njihovih izdelkih lahko najdete na http://mediforma.si/
*Izdelka sta mi bila poslana v oceno. Moje mnenje je kot vedno iskreno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar