19. feb. 2016

Himalaya Herbals čistilni gel

Se spomnite moje objave o čistilnem gelu Paula's choice? Super gel, ampak ni ravno poceni. Lani sem imela srečo in sem v nagradni igri zadela Himalayin čistilni paket, ki je vseboval čistilni gel, piling za obraz in masko.



Danes vam bom predstavila čistilni gel, ki je predvidoma namenjen za normalno in mastno kožo. Še vedno mi ni jasno kako lahko gel tako paše tudi na mojo suho kožo. Objava o pilingu in maski pa sledi v prihodnjih dneh.

Izdelki Himalaya za nego telesa, obraza in oralno nego izvirajo iz AYURVEDE, celovite in predvsem botanične znanosti, ki je priznana že več kot 5000 let.

Kaj pravijo pri Himalayi? Himalaya Herbals čistilni gel za umivanje obraza z neem-om in kurkumo. Posebej formuliran, da vam zagotavlja čisto in neproblematično kožo. Gel ne vsebuje mila, je nežen in prijazen, vaša koža pa je po uporabi čista. Himalaya čistilni gel kožo očisti temeljito, odstrani vse nečistoče in odvečno maščobo vendar ne izsuši povrhnjice. Neem je dobro poznan zaradi svojih čistilnih in antibakterijskih lastnosti. Kurkuma pa pomaga nadzorovati akne in mozolje. Vaša koža je po uporabi gela za čiščenje Himalaya Neem čista, osvežena in rešena težav.



Uporabljam ga že več kot pol leta in mi v tem času ni povzročal nobenih težav. Kožo lepo očisti in po uporabi je ne zateguje kar je najpomembnejše. Embalaža vsebuje 150 ml kar zadostuje za dobrega pol leta. Meni ga že zmanjkuje. Cena mislim, da je približno 5€. Zelo ugodno.



Je zelene barve v obliki gela, ki se v stiku z vodo lepo speni. Zadostuje že zelo majhna količina. 

Preden sem začela uporabljati celoten Himalayin komplet sem imela nečisto kožo, in ko sem ga začela redno uporabljati se je koža hitro izboljšala. Tudi sedaj, ko sem kakšen teden nazaj preizkušala en drugi čistilni gel se je koža že po parih dneh začela pritoževati, da hoče nazaj Himalayo. Pojavilo se je en kup mozoljčkov, in nasploh koža ni bila videti v dobrem stanju. 

Zelo sem vesela, da sem naletela na tale komplet, ker drugače ga sama ne bi nikoli preizkusila, in vsaki priporočam da preizkusi tale gel, ker je mene čisto očaral. Je pa verjetno to eden redkih čistilnih gelov, ki mislim da bi bil primeren tako za suho kot za mastno kožo.


Himalayo najdete tudi na fb pod imenom Himalaya Herbals Slovenija. Imajo veliko izdelkov za nego obraza, telesa, nego las, ter še in še..

Kaj pa ve? Ste že preizkusile kakšen izdelek od Himalaye?

4 komentarji:

  1. Meni je čistilni gel zelo všeč, maska in piling pa veliko manj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maska in piling ti ne odgovarjata? Meni je piling všeč, ker je nežen, maska mi pa odlično sčisti kožo.

      Izbriši
  2. Jaz pa sem ena tistih, ki ji tale gel ni odgovarjal, ker mi je izsušil kožo in jo tudi zategoval. Sem ga uporabljala poleti, ko je moja koža v dokaj normalnem stanju (ker pozimi je katastrofalno suha). Ostalega pa nisem še nič preizkusila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz sem ga začela uporabljati poleti, in ga uporabljam še vedno. Sem prav presenečena kako je možno, da moji suhi koži odgovarja gel, ki je namenjen normalni/mastni koži. Nič jasno, ampak sem vesela, da sem odkrila nekaj cenovno dostopnega. :)

      Izbriši